Zespół Szkół Elektronicznych

im. Bohaterów Westerplatte w Radomiu

Technik programista
Uczniowie, którzy podejmą naukę na nowym kierunku oferowanym przez Zespół Szkół i Elektronicznych, zdobędą wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne z kwalifikacji zawodowych w zakresie projektowania baz danych i stron internetowych oraz programowania i testowania aplikacji.
TECHNIK INFORMATYK
Podejmując naukę w zawodzie technik informatyk uczeń uzyskuje wiedzę i umiejętności w obszarach branży elektronicznej: montowania oraz eksploatacji komputera i urządzeń peryferyjnych, projektowania i wykonywania lokalnych sieci komputerowych, administrowania tymi sieciami, projektowania baz danych i administrowania bazami danych, tworzenia stron www i aplikacji internetowych, administrowania tymi stronami i aplikacjami.
TECHNIK AUTOMATYK
Automatyka to dziedzina techniki i nauki, która zajmuje się zagadnieniami sterowania różnorodnymi procesami, głównie technologicznymi i przemysłowymi (zwykle bez udziału lub z ograniczonym udziałem człowieka).
TECHNIK MECHATRONIK
Podejmując naukę w zawodzie mechanik automatyki przemysłowej i urządzeń precyzyjnych uczeń uzyskuje wiedzę i umiejętności w obszarach branży elektronicznej: montowania układów automatyki przemysłowej, montowania urządzeń precyzyjnych, uruchamiania układów automatyki przemysłowej oraz urządzeń precyzyjnych, obsługiwania układów automatyki przemysłowej oraz urządzeń precyzyjnych.
TECHNIK ELEKTRONIK
Podejmując naukę w zawodzie technik elektronik uczeń uzyskuje wiedzę i umiejętności w obszarach branży elektronicznej: instalowania oraz konserwowania urządzeń elektronicznych, użytkowania urządzeń elektronicznych, naprawy urządzeń elektronicznych.

13 marca uczniowie uczestniczący w projekcie "Przez kształcenie do sukcesu" na zajęcia z programowania brali udział w wyjeździe edukacyjno - informatycznym do Warszawy. Pod opieką nauczycieli prowadzących ww. zajęcia Izabeli Kowalczyk, Artura Nowocienia i Łukasza Rylskiego, uczniowie klas I i II mieli okazję zwiedzić Stare Miasto w Warszawie, zagłębić się w jego historie i tajniki.

Gwoździem programu była wizyta w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów. Młodzież współpracując z wykładowcami miała okazję stworzyć od podstaw prostą gierkę. Znajomość języka C++ instrukcji sterujących, funkcji, tablic, informacje z zakresu pliku nabyte z zajęć, były niezwykle pomocne w realizacji tego zadania.