Zespół Szkół Elektronicznych

im. Bohaterów Westerplatte w Radomiu

Technik programista
Uczniowie, którzy podejmą naukę na nowym kierunku oferowanym przez Zespół Szkół i Elektronicznych, zdobędą wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne z kwalifikacji zawodowych w zakresie projektowania baz danych i stron internetowych oraz programowania i testowania aplikacji.
TECHNIK INFORMATYK
Podejmując naukę w zawodzie technik informatyk uczeń uzyskuje wiedzę i umiejętności w obszarach branży elektronicznej: montowania oraz eksploatacji komputera i urządzeń peryferyjnych, projektowania i wykonywania lokalnych sieci komputerowych, administrowania tymi sieciami, projektowania baz danych i administrowania bazami danych, tworzenia stron www i aplikacji internetowych, administrowania tymi stronami i aplikacjami.
TECHNIK AUTOMATYK
Automatyka to dziedzina techniki i nauki, która zajmuje się zagadnieniami sterowania różnorodnymi procesami, głównie technologicznymi i przemysłowymi (zwykle bez udziału lub z ograniczonym udziałem człowieka).
TECHNIK MECHATRONIK
Podejmując naukę w zawodzie mechanik automatyki przemysłowej i urządzeń precyzyjnych uczeń uzyskuje wiedzę i umiejętności w obszarach branży elektronicznej: montowania układów automatyki przemysłowej, montowania urządzeń precyzyjnych, uruchamiania układów automatyki przemysłowej oraz urządzeń precyzyjnych, obsługiwania układów automatyki przemysłowej oraz urządzeń precyzyjnych.
TECHNIK ELEKTRONIK
Podejmując naukę w zawodzie technik elektronik uczeń uzyskuje wiedzę i umiejętności w obszarach branży elektronicznej: instalowania oraz konserwowania urządzeń elektronicznych, użytkowania urządzeń elektronicznych, naprawy urządzeń elektronicznych.

13 kwietnia odbył się II Etap konkursu z programowania na WSH przy u. Mazowieckiego 7a. Konkurs był przeznaczony dla uczniów szkół średnich z województwa mazowieckiego. Szkoły wybierały najlepszych uczniów, którzy wykazywali się ponad przeciętna wiedzą z zakresu programowania w języku C++.

7 marca odbył się I Etap konkursu mający wyłonić spośród 28 uczestników 10 najlepszych. Na wykonanie zadań przewidziano tylko 2 godziny. Zadanie dotyczyło: - konwersji liczb arabskich na liczby rzymskie, - operacji na nich przeprowadzanych tj. dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie oraz - wykonywania obliczeń wyrażeń złożonych z zachowaniem poprawnej kolejności ich wykonywania.

Do kolejnego etapu przeszło 3 naszych uczniów. Uczniowie wykazali się ogromną wiedzą często wykraczającą poza program, który jest do zrealizowania w szkole średniej. Ich wiedza wynikała głównie z zainteresowań, pasji, ciekawości a także determinacji w rozwiązywaniu różnych problemów algorytmicznych, zadań z zakresu programowania. 3. miejsce Szewczyk Przemysław z kl. 4TI2 5. miejsce Stawarz Bartłomiej z kl. 4TI2 8. miejsce Sygocki Dawid z kl. 3TI1 Gratulujemy wyników! opracowała: Izabela Kowalczyk